February 21, 2013

Sabun Ketiak a.k.a Sabun Marine Essence

Memperkenalkan sabun ketiak! yer memang ramai yang gelak dengan nama ni.. tapi kebenarannya memang ramai yang mencari-cari cara untuk menghilangkan kehitaman di ketiak dan celah peha kan..

Ramai yang malu mengaku mengalami masalah macam ni kan? Eventho kita berhijab, tapi kecantikan dalaman pun penting.. walaupun kita tak tunjuk kat orang, diri sendiri mesti nak tengok yang cantik2 saja kan?

Jadi, Sabun Marine Essence adalah jawapan untuk anda!





inilah antara kandungan dalam Sabun ni.. 

Harga? 
Sekotak = RM105.00 (3 ketul)



love,

012-3448416
your authorized premium beautiful agent

No comments:

Post a Comment